ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом в.о. керівника апарату
Коростишівського районного
суду № 11 від 26.06.2012 р.
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації.
2. Розрахунок витрат на копіювання та друк документів покладається на консультанта Коростишівського районного суду.
Розмір вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, вираховується з урахуванням розміру і мінімальної заробітної плати на дату направлення запитувачу інформації повідомлення про розмір вартості витрат.
3. У випадках, коли запитувана інформація міститься в документах обсягом більш як 10 сторінок, консультант Коростишівського районного суду Житомирської області , не пізніше п’яти робочих днів (а у випадку продовження строку розгляду запиту, не пізніше 20 робочих днів) з дня надходження до Коростишівського районного суду запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат.
4. Надіслання копій документів за запитом здійснюється після підтвердження оплати вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, шляхом надіслання до Суду оригіналу розрахункового документа.
5.Відповідь на запит на інформацію обсягом більш як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.
Відмовою вважається ненадходження до суду коштів від запитувача інформації протягом 20 днів від дати видачі (направлення) йому відповідного рахунку( додаток 1) .
6. Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів:
Розмірифактичнихвитрат накопіюванняабодрукдокументів
Послуга, щонадається
|
Нормивитрат за виготовленняоднієї сторінки
|
Копіюванняабодруккопійдокументів формату А4 та меншогорозміру (в тому числідвостороннійдрук)
|
0,1% розмірумінімальноїзаробітної плати
|
Копіюванняабодруккопійдокументів формату А3 та більшогорозміру (в тому числідвостороннійдрук)
|
0,2 % розмірумінімальної заробітної плати
|
Копіюванняабодруккопіїдокументів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритоюінформацієюміститься інформація з обмеженим доступом, щопотребуєїївідокремлення, приховуваннятощо (в тому числідвостороннійдрук)
|
0,3% розмірумінімальноїзаробітної плати
|
з 01 січня 2020 року змінено реквізити
Зарахування фактичних витрат на копіювання та друк більше 10 сторінок при публічному запиті:
Отримувач ТУ ДСА України в Житомирській області;
Код отримувача 26278626;
р /р : UA308201720343181001100000277;
банк отримувача ГУДКСУ у Житомирській області.
Додаток 1
РАХУНОК №_______
від ____ ________________ 20 ____року
№
з/п
|
Найменування
|
Вартість виготовлення 1 сторінки
(без ПДВ), грн.
|
Кількість сторінок од.
|
Ціна
(без ПДВ), грн.
|
1.
|
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру
|
|
|
|
2.
|
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру
|
|
|
|
3.
|
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо
|
|
|
|
|
РАЗОМ
|
|
|
|
Всього до сплати: ______________________________________________________
______________________________________________________________________
(сума прописом)
Керівник ________________ Головний бухгалтер ________________
(підпис) (підпис)