Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№
|
Назва базового показника ефективності
діяльності суду |
за перше півріччя
|
за рік
|
|||||
1.
|
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду
|
182
|
182
|
|||||
в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду;
|
5
|
1
|
||||||
2.
|
Кількість справ і матеріалів, що надійшли
|
1246
|
2552
|
|||||
3.
|
Кількість розглянутих справ і матеріалів
|
1164
|
2480
|
|||||
4.
|
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період
|
166
|
288
|
|||||
в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду;
|
7
|
11
|
||||||
5.
|
Кількість скасованих судових рішень
|
19
|
35
|
|||||
6.
|
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду
|
0
|
0
|
|||||
в т. ч. визнаних обґрунтованими
|
0
|
0
|
||||||
7.
|
Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на
розгляді в суді, на одного суддю, за наявності спеціалізації в суді (з розгляду кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення, з розгляду цивільних справ) середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді у суді на одного суддю по цих спеціалізація) |
285,6
|
555,00
|
|||||
8.
|
Загальна кількість вхідної документації (документів,
справ, матеріалів) |
3468
|
7132
|
|||||
9.
|
Середня кількість вхідної документації (документів,
справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за виключенням секретарів судових засідань і помічників суду) |
346,8
|
713,2
|
|||||
10.
|
Кількість працівників апарату суду на одного суддю
|
4,2
|
4,25
|
|||||
11.
|
Відсоток розглянутих справ
|
73%
|
89,3 %
|
|||||
12.
|
Середня кількість розглянутих справ на одного суддю
|
232,8
|
495,8
|
|||||
13.
|
Відсоток скасованих судових рішень
|
0,2%
|
1,41%
|
|||||
14.
|
Кількість судових засідань з використанням режиму
відеоконкференцзв’язку |
7
|
7
|
|||||
15.
|
Кількість викликів осіб до суду з використанням
SMS-повідомлень |
173
|
386
|
|||||
16.
|
Наявність веб-сторінки суду, виконання вимог
законодавства та рішень ради суддів загальних судів щодо веб-сторінки суду |
+
|
+
|
|||||
17.
|
Результати опитування громадян-відвідувачів суду з
питань, що стосуються якості діяльності суду, проведеного 20.06.2014 року |
Зручність умов перебування громадян в суді – 100%
Повнота, якість та доступність інформації для відвідувачів суду – 100%
Ефективність організації роботи суду - 97%
Коректне та ввічливе ставлення суддів до відвідувачів суду – 99%
Коректне та ввічливе ставлення працівників апарату до відвідувачів - 100%
|
Зручність умов перебування громадян в суді -100%
Повнота,
якість та доступність інформації для відвідувачів – 100%
Ефективність організації роботи суду – 97 %
Коректне та ввічливе ставлення суддів до відвідувачів суду – 99%
Коректне та ввічливе ставлення працівників апарату до відвідувачів суду -100 %
|