Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№
|
Назва базового показника ефективності діяльності суду
|
за перше півріччя
|
за рік
|
1
|
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду,
в т. ч., залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік
|
182
|
|
5
|
|
||
2
|
кількість справ і матеріалів, що надійшли до суду
|
1246
|
|
3
|
кількість розглянутих справ і матеріалів
|
1164
|
|
4
|
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період,
в т. ч., залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік
|
166
|
|
7
|
|
||
5
|
кількість скасованих судових рішень
|
19
|
|
6
|
кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду,
віч, визнаних обґрунтованими
|
0
|
|
0
|
|
||
7
|
середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в суді, на одного суддю
|
285,6
|
|
8
|
загальна кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів)
|
3468
|
|
9
|
середня кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за виключенням секретарів судових засідань і помічників
суду)
|
346,8
|
|
10
|
кількість працівників апарату суду на одного суддю
|
4,2
|
|
11
|
відсоток розглянутих справ
|
73%
|
|
12
|
середня кількість розглянутих справ на одного суддю
|
232,8
|
|
13
|
відсоток скасованих судових рішень
|
0,2%
|
|
14
|
кількість судових засідань з використанням режиму відеоконференцзв'язку
|
7
|
|
15
|
кількість виклику осіб до суду з використанням
sms-повідомлень
|
173
|
|
16
|
наявність веб-сторінки суду, виконання вимог законодавства та рішень ради суддів загальних судів щодо веб-сторінки суду
|
+
|
|
17
|
результати опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються якості діяльності суду, проведеного 20.06.2014 року.
|
Зручність умов перебування громадян в суді – 100%
Повнота, якість та доступність інформації для відвідувачів суду – 100%
Ефективність організації роботи суду- 97%
Коректне та ввічливе ставлення суддів до відвідувачів суду – 99%
Коректне та ввічливе ставлення працівників апарату до відвідувачів- 100%
|
|